close
متخصص ارتودنسی
فراحرف
پنجشنبه 03 اسفند 1396
ایده,ایده های کسب و کار,اقتصاد,مشاغل,مدیریت تجارت,رونق کاری,مشاغل خانگی
گروه آموزشی نت داکیومنت
نت داکیومنت
برترين کاربر ماه
تبليغات
جاي تبليغات شما
پنل کاربري
نام کاربری :
رمز عبور :
توسعه فردی
بهداشت و سلامت
سبک زندگی
کسب و کار
فناوری
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • کل کاربران : 0
  • افراد آنلاين : 2
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 352
  • گوگل امروز : 0
  • آي پي امروز : 28
  • بازديد ديروز : 454
  • گوگل ديروز : 0
  • آي پي ديروز : 35
اتاق آرزو
عضويت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
آرشيو ماهانه
پزشکی
کسب و کار
موفقیت در کسب و کار
ایده های کسب و کار
افزونه ربات نویسنده , پست گذار اتوماتیک وردپرس , افزونه wp automatic
  • تعداد بازديد : 14
  •  

    جهت خرید ارزان این افزونه به ای دی زیر پیام بدین :


    @MrMehti64

     

    افزونه حرفه ای وردپرس اتوماتیک ( ربات نویسنده وردپرس )


     ارسال خودکار مقالات به وردپرس
    ارسال مطلب از طریق فید سایت
    ارسال مطلب کامل از فید خلاصه شده
    استخراج قسمت های مشخصی از فیدهای یک سایت
    جستجو و جایگزینی
    استخراج موضوعات
    استخراج برچسب های سایت مبداء
     استخراج نام نویسنده مطلب در سایت مبداء
    عدم دریافت مطالب بدون محتوا
     عدم دریافت مطالبی که زبان آنها انگلیسی نیست
    عدم دریافت مطالب بدون تصویر ارسال مطالب از قدیمی تر به جدیدتر
     

    تبدیل کد های HTML تبدیل کد های نوشتاری در سایت WINDOWS TO UTF-8
    عدم دریافت مطالبی که قبلاً با عناوین مشابه در سایت راه اندازی شده اند
    ارسال خودکار محصولات آمازون در سایت پشتیبانی از
     Browse Node پشتیبانی از فیلتر محدودیت قیمت
     قابلیت سفارشی سازی جستجو پشتیبانی از جستجو شرطی قابلیت افزودن اتوماتیک

    ارسال مطلب از طریق فید سایت :

    کافیست فید چند سایت به به افزونه بدهید تا افزونه در زمانبندی که برای آن مشخص می کنید مطالب را از سایت های مختلف وارد سایت شما کند .

    ارسال مطلب کامل از فید خلاصه شده :

    افزونه ربات نویسنده بصورت خودکار فید های خلاصه یا فشرده شده را باز کرده و مطلب اصلی را بر روی وب سایت شما ارسال می کند .

    استخراج قسمت های مشخصی از فیدهای یک سایت :

    افزونه ربات نویسنده این قابلیت را دارد که چند قسمت مختلف از یک مطلب را با استفاده از id/class  یا Regex  یا Xpath استخراج کرده آنها را به هم چسبانده و در نهایت بر روی وب سایت شما ارسال کند .

    جستجو و جایگزینی :

    یکی از قابلیت های کاربردی ربات نویسنده وردپرس جستجو و جایگزینی محتوا مطالب و عناوین جهت افزایش امتیاز سئو سایت است.

    زمان اصلی پست ها :

    یکی از قابلیت های جالب ربات نویسنده ارسال پست با همان تاریخ و زمانی است که آن مطلب در سایت مبداء ارسال شده است .

    استخراج موضوعات :

    افزونه بصورت خودکار موضوعاتی را در سایت ایجاد می کند که دقیقاً در سایت مبداء وجود داشته و طبیعاً مطالب دریافتی در همان دسته بندی ایجاد شده قرار می گیرند .
    امکانات دیگر این بخش افزونه :

        استخراج برچسب های سایت مبداء
        استخراج نام نویسنده مطلب در سایت مبداء
        عدم دریافت مطالب بدون محتوا
        عدم دریافت مطالبی که زبان آنها انگلیسی نیست
        عدم دریافت مطالب بدون تصویر
        ارسال مطالب از قدیمی تر به جدیدتر
        تبدیل کد های HTML
        تبدیل کد های نوشتاری در سایت WINDOWS TO UTF-8
        عدم دریافت مطالبی که قبلاً با عناوین مشابه در سایت راه اندازی شده اند
        ارسال خودکار محصولات آمازون در سایت
        پشتیبانی از Browse Node
        پشتیبانی از فیلتر محدودیت قیمت
        قابلیت سفارشی سازی جستجو
        پشتیبانی از جستجو شرطی
        قابلیت افزودن اتوماتیک لینک افزودن به سبد خرید
        پشتیبانی از فروشگاه ساز ووکامرس
        پشتیبانی از سایت های آمازون: com یا amazon.co.uk , amazon.ca , amazon.de , amazon.fr, amazon.in, amazon.it, amazon.cn, amazon.es, amazon.com.br, amazon.com.mx و amazon.jp

    قابلیت دریافت ویدئوهای یوتیوب و ویمئو در سایت شما

        ارسال مستقیم ویدئو های یوتیوب به وب سایت شما
        قابلیت ارسال ویدئو از یک کانال ویدئویی خاص
        قابلیت ارسال ویدئو از یک لیست پخش خاص
        ارسال توضیحات ویدئو بصورت کامل
        دریافت برچسب های ویدئو و ارسال آن ها در سایت برای هر ویدئو
        دریافت نظرات ویدئو و ارسال آن ها در سایت برای هر ویدئو
        قابلیت دریافت ویدئو مربوط به یک زبان یا یک کشور خاص
        قابلیت پخش خودکار ویدئوهای ارسال شده در سایت
        فیلتر های متنوع
        غیرفعال کردن ویدئوهای پیشنهادی بعد از اتمام پخش ویدئو
        عدم دریافت ویدئو هایی که نمی توان آن ها در سایت و یا وبلاگ های دیگر منتشر کرد
        دریافت ویدئو در یک بازده زمانی خاص

        ارسال خودکار ویدئو های ویمئو در ب سایت
        ارسال ویدئو از یک کانال ویدئویی خاص
        ارسال ویدئو از یک کاربر خاص

    ارسال خودکار مزایده ها و حراجی های Ebay  در وب سایت وردپرسی شما

    پشتیبانی از سایت های Ebay : US, IE, AT, AU, BE, CA, FR, IT, DE, ES, CH , UK , NL

        ارسال تصاویر فلیکر بصورت مستقیم به وب سایت شما
        دریافت تصویر با یک یا چند کلمه کلیدی
        دریافت تصاویر مربوط به یک کاربر خاص

        ارسال پست از صفحات فیسبوک به وب سایت شما
        قابلیت ارسال تصویر ، ویدئو و لینک های بصورت کامل

        ارسال خودکار پست از توییتر به وردپرس
        قابلیت انتقال توییت ها با تعریف Hashtag #
        قابلیت انتقال توییت ها از یک کاربر خاص

        ارسال خودکار آهنگ های سآندکلاد به وب سایت شما
        قابلیت دریافت آهنگ با یک کلمه کلیدی
        قابلیت دریافت آهنگ از یک خواننده
        قابلیت دریافت آهنگ از یک لیست پخش

        ارسال خودکار پست از وب سایت پینترست
        قابلیت ارسال پست با تعریف یک یا چند کلمه کلیدی
        قابلیت ارسال پست از یک کاربر خاص
        قابلیت ارسال پست از یک گروه خبری


        ارسال خودکار تصاویر اینستاگرام به وب سایت شما
        دریافت تصاویر از یک کاربر خاص
        دریافت تصاویر از یک موضوع خاص
        قابلیت درج تبلیغ بصورت خودکار میان تصاویر دریافت شده
        قابلیت ایجاد بینهایت کمپین با ویژگی های مختلف جهت دریافت تصاویر

    دیگر قابلیت های افزونه ربات نویسنده وردپرس :

        امکان اختصاص تصاویر دریافت شده به موضوعات مختلف
        دریافت تصاویر با نام نویسنده ای که شما مشخص می کنید
        قابلیت برچسب گذاری بر روی تصاویر
        قابلیت ارسال پست سفارشی ( مطلب ، تصویر ، محصول یا .. )
        اختصاص اتوماتیک لینک به برچسب های مطالب
        انتخاب تصویر شاخص بصورت خودکار
        قابلیت ذخیره تصاویر در هاست
        تعریف دریافت مطالبی که دارای کلمه ای مشخص باشند
        قابلیت ایجاد لیست سایت برای کلمات مستهجن در هنگام دریافت مطلب
        قابلیت ترجمه مطلب قبل از ارسال در سایت
        امکان افزودن فیلد سفارشی به مطالب
        سازگاری کامل با بیش از ۲۰۰+ قالب وردپرس
        جستجو و جایگزینی اتوماتیک
        قابلیت حدس کلمات کلیدی
        قابلیت دریافت مطلب و ارسال آن در سایت در وضعیت های مختلف ( منتشر شده | پیشنویس | در حال انتظار برای تائید مدیر )
        قابلیت ایجاد بینهایت کلمه کلیدی

     

     

    جهت خرید ارزان این افزونه به ای دی زیر پیام بدین :


    @MrMehti64

    نويسنده : فراحرف تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1396 امتياز :
    موضوعات : توسعه فردی , بهداشت و سلامت , سبک زندگی , کسب و کار , فناوری ,
    برچسب ها : افزونه ربات , افزونه ربات نویسنده , پلاگین Wordpress Automatic , پلاگین روبات وردپرس , تولید محتوای اتوماتیک , تولید محتوای خودکار , روبات نویسنده , روبات وردپرس ,
    چگونه باید از زندگی سود برد و تبدیل به شخصی پولدار شد
  • تعداد بازديد : 28
  • پولدار شدن سوالی هست که موضوع بسیاری از بحث های دوستانه میباشد. اما واقعا اگر میشد به راحتی پولدار شد. چرا اکثر مردم دنیا زندگی متوسط و پایین تر از حد متوسطی را دارا میباشند. چگونه است که تنها اشخاص محدودی به اوج میرسند؟ برای پولدار شدن چه مراحلی را باید گذراند؟ دشواری های مسیر پولدار شدن چه میباشند؟ و در نهایت چگونه میتوان پولدار شد؟

    اینها سوالاتی هستند که در این مطلب مورد نقد و بررسی قرار میگیرند. پس در ادامه با ما همراه باشید:

    میلیاردر شدن


    مقاله مرتبط :  میلیاردر شدن در معنای واقعی چگونه ممکن است؟


    چرا تنها اشخاص محدودی پولدار میشوند؟

    اینکه تنها اشخاص انگشت شماری به اوج میرسند. در واقع نمایانگر دشواری های این مسیر میباشد. پس میتوان نتیجه گرفت که یکی از قوانین پولدار شدن، تلاش بی مرز است. تمامی افراد پولدار و موفق، از ابتدا با کار ها و درآمد های جزئی وارد اجتماع کسب و کار شده اند. اما این اشخاص، با وجود دستمزد های کوچک، عقب نشینی نکردند.

    اکثر مردم هنگامی که حس میکنند که درآمدشان متناسب با زحمتشان نیست. آن مسیر را رها میکنند و فعالیت را بیهوده میدانند. در حالی که اشخاص موفق آن مسیر را ادامه داده و سختی های آنرا به جان میخرند. چنین افرادی با زحمات خود، ذره ذره در بازار کار شناخته میشوند. رفته رفته کسب و کار خود را رونق میدهند و دستمزد خود را افزایش میدهند.

    به دلیل پر تلاطم بودن و سختی هایی که در این مسیر وجود دارد. اکثر مردم از مقصد آن صرف نظر میکنند و پیگیر راه های ساده و زود ثمر میشوند. بگذارید با یک مثال این موضوع را شفاف سازی کنیم:

    شخصی که از ابتدای کار زحمت بی اندازه ای میکشد. همچون نهالی است که با تلاش سر از خاک بیرون می آورد. همچنین آرام به رشد خود ادامه میدهد. در نهایت تبدیل به درختی پربار میشود. اما اشخاصی که کار های زود ثمر انجام میدهند. مانند میوه های همین درخت های پربار میباشند.

    پولدار

     

    مراحل مسیر پولدار شدن

    ابتدای این مسیر، تنها نیاز به یک ایده و انتخاب هدف دارد. هنگامی که شما هدف مورد نظر خود را انتخاب کنید. یا به عبارتی هنگامی که مسیری را برای کسب و کار خود انتخاب میکنید. باید از صفر شروع کنید و با زیرکی و برنامه ریزی کار خود را پیش ببرید.

    این مراحل، رنج زیادی را به شما تحمیل میکنند. خستگی بی اندازه، نا امیدی و از دست دادن داریی ها نمونه هایی از این اتفاقات هستند. که باید با تلاش و پشت کار با تمامی این مشکلات مقابله کرد. مطمئن باشید که تلاش های شما اتلاف وقت نیست و در آینده ارزش آنها را درک میکنید.

    مسیر پولدار شدن


    مقاله مرتبط :  بهترین راه پس انداز پول و حقوق ماهیانه برای جلوگیری از ول خرجی


    چگونه میتوان پولدار شد

    با مطالعه ی زندگی نامه های اشخاص پولدار، به این نتیجه خواهید رسید که تمامی آنها مسیری را خلق کردند. به سوی آن تاختند و هرگز شکست را نپذیرفتند. جالب است بدانید که راه هایی که آنها در پیش گرفتند. همین راه های عادی در زندگی و مشاغل بودند. اما آنها به فکر گسترش و توسعه ی شغل خود بودند و در انتها به جایگاه مورد نظر خود رسیدند.

    سعی کنید با خواندن زندگی نامه های این اشخاص، از آنها الگو بگیرید. مسیری را خلق کنید و به سمت آن حرکت کنید. همچنین شغل خود را توسعه دهید.

    چگونه میتوان پولدار شد

    سخن آخر

    خانه ای که تک تک خشت های آن منظم و از ریشه چیده شده باشند. بسیار مستحکم تر از خانه های بی اصل و تبار هستند که تنها قد علم کرده اند. این خانه ها با کوچک ترین ضربه ای فرو میریزند و جایگاه خود را از دست میدهند.

    سعی کنید در زندگی خود و مسیر کسب و کار. شخصی باشید که از ریشه رشد کرده اید و به اوج رسیده اید. نه نهالی، کاشته کاشته شده توسط دیگران.

     


    همچنین بخوانید :  10 نکته ی طلایی برای پیشرفت و موفقیت در کار و شغل


     

     منبع : فراحرف

     


     
    نويسنده : فراحرف تاريخ : پنجشنبه 27 مهر 1396 امتياز :
    موضوعات : توسعه فردی , کسب و کار ,
    برچسب ها : شخصی پولدار , میلیاردر شدن , پولدار شدن , پولدار , میلیونر , میلیونرها , مراحل پولدار شدن , چگونه پولدار شویم , فراحرف , مجله اینترنتی فراحرف , کسب و کار , شغل های پولدارها , ثروتمند , روش های پولدار شدن ,
    معرفی شغل آرایشگری زنانه
  • تعداد بازديد : 23
  • آرایشگری زنانه

    معرفی شغل آرایشگری زنانه


    مقاله مرتبط : ایده های کسب و کار مخصوص خانم های خانه دار


    گرایش به زیبایی در کشور های مختلف دنیا، عده ای را بر آن داشته که شغل آرایشگری را برای خود برگزینند. این گرایش، به علت حس زیبایی شناختی و جزئی نگری خانم ها، بیشتر در این جنس دیده می شود. در کشور ما آرایشگری زنانه و گریم لحظه به لحظه شایع تر شده و از حرفه ای ترین هنرها به شمار می رود. شغل آرایشگری هم مانند هر شغل خدماتی دیگر، نیازمند ارتباط موثر و صمیمی با مشتری است.

    در کشور ما، آرایشگری زنانه دارای سطوح مختلفی است؛ عده ای در مناطق محرومند و فقط در حد رفع حاجت، نیاز همشهریان شان را برطرف می کنند و برخلاف آنها، سالن های زیبایی مناطق مرفه شهر هستند که بابت هر خدمتی که انجام می دهند، پاداش های میلیونی دریافت کرده و نان لوکس بودنشان را می خورند.

    چه بسا سالن هایی که نسبت به آرایشگاه های معمول، شکل زیباتری دارند اما مجوز وزارت بهداشت ندارند و ممکن است عامل انتقال بیماری های خطرناکی مانند ایدز و هپاتیت باشند.

    یک آرایشگری زنانه خوب ، علاوه بر اینکه باید یک مکان بهداشتی و امن برای مشتریانش درنظر بگیرد ، باید مواد وتجهیزات کامل را برای کارش فراهم کند تا به اصطلاح بتواند مشتری را نگه دارد و رضایت او را جلب کند.او باید با توجه به ظرافت کار و حساسیت بالای مشتریان، مواد مصرفی خود را ازمیان برندهای معتبری برگزیند که کیفیت بالایی دارد و به این وسیله عامل افزایش مشتری و اعتبارش شود.

    لیست وسایل مورد نیاز در حرفه آرایشگری زنانه:

    •  روپوش ،انواع رنگ، ظرف رنگ، اکسیدان
    •  مواد صاف کننده مو
    •  مواد فر مو ، بیگودی
    • لوازم آرایشگری
    • انواع قیچی
    • سشوار حرفه ای
    • سینک سرشور
    • صندلی سرشور
    • سشوار ایستاده
    • صندلی مخصوص آرایشگاه
    • استیشن آرایشگاه
    • چند آینه
    • چندین سینی و ترالی
    • پادری و کفپوش

    مقاله مرتبط : معرفی برخی مشاغل آزاد پر درآمد در ایران


     

    وظایف آرایشگر زنانه

    وظایف آرایشگر زنانه:

    •  خوشامد گویی به مشتریان
    • شستن موهای مشتریان
    • کوتاهی های ساده
    • توانایی رنگ کردن مو
    • پیچیدن و حالت دادن مو
    • کاشت ناخن
    • انجام تاتو
    • کاشت مژه
    • فر کردن و یا صاف کردن مو
    • اصلاح صورت و ابرو
    • آرایش و پاک سازی صورت
    • اطمینان از تمیز و آماده بودن لوازم کار و حوله ها
    • تمیز و مرتب کردن سالن
    • نوبت دادن به مشتریان و تحویل پول از آنها

    نحوه وارد شدن به شغل آرایشگری زنانه:

    برای اینکه یک آرایشگر خوب باشید، دو راه دارید؛ یکی اینکه نزد یکی از آرایشگران معروف شاگردی کرده و کارآموزی کنید و دیگری اینکه در کلاس ها و دوره های مختلف آرایشگری شرکت کرده و مدرک مورد نظرتان را دریافت کنید. کسانی که علاقه مند به تحصیل در رشته ی آرایشگری زنانه و گریم هستند، باید از سال اول دبیرستان، شاخه ی کار و دانش را انتخاب کرده یا در سن های بالاتر ، در دانشگاه های علمی کاربردی، گرایش های مختلف آن را بشناسند و آنچه مدنظرشان است را انتخاب کنند.

    این مدارک، سطوح مختلفی دارد که مشتری با توجه به آن،نیازی که دارد را برطرف میکند.گاهی بعضی از این مدارک در سطح بین المللی قابل قبول هستند و ارزش آنها در همه ی کشورها محفوظ است.


    مقاله مرتبط : معرفی و بررسی جزئیات شغل آرایشگری مردانه


    بازار کار آرایشگری:

    سود خالص حاصل از خدمات آرایشگری زنانه ، جدا ازمواد و هزینه های صرف شده ، به مکان و شرایط آرایشگاه بستگی دارد. بعضی اوقات میبینیم که یک سالن ز یبایی مشهور در سطح شهر،بخاطر مقبولیتی که در بین مشتریانش دارد، هر قیمت نجومی ای که برای خدماتش درنظر بگیرد،مشتریانش را از دست نمیدهد.

    سازمان اصناف، تعرفه های خدمات را در سراسر شهرها اعلام کرده و طبق آن بازرسی می کند، اما تعرفه ها قیمت پایه ی آرایشگر به شمار می روند و گاهی ممکن است رقم اعلام شده از سمت آرایشگر، دو برابر قیمت اعلام شده توسط سازمان اصناف باشد. مثلا اگر سازمان، قیمت کوتاهی مو را 25هزار تومان تعیین کند، آرایشگر به خود اجازه می دهد برای کوتاهی موهای بلند، رقم را تا 50هزار تومان افزایش دهد.

    بنابراین درآمد آرایشگری زنانه ، بیشتر به میزان شهرت آنها و مکانی که در آن خدمت میکنند بستگی دارد وعنصر قیمت اهمیت چندانی ندارد. مگر در بعضی موارد که آرایشگر تازه وارد،برای شناساندن خود به مردم یا آموزش به کارآموزانش ،خدمات رایگان ارائه می دهد ، ولی عواقب کار(حتی اگر مشتری ناراضی باشد)،به عهده ی مشتری می باشد.

    به دلیل این که مردم به زیبایی و آراستگی خود بیش از پیش اهمیت می دهند و این موضوع به صورت یکی از نیازهای اصلی آنها تبدیل شده است، وضعیت بازار کار مناسبی برای شغل آرایشگری وجود دارد و روند رو به رشدی را نیز در سال های آینده می توان برای آن پیش بینی کرد.

    بازار کار آرایشگری

    معایب شغل آرایشگری:

    • مرخصی و استراحت ندارد.
    • همواره باید مشتری راضی نگه داشته شود.
    • تخصص ها باید مدام به روز شوند.
    • آرایشگری جزو مشاغل سخت قرار ندارد و بیمه آن را پوشش نمی دهد.
    • هزینه خرید لوازم آرایشگاه زنانه بالا می باشد.
    • ابتلا به بیماری های تنفسی و عفونی یکی دیگر از مشکلات و معایب این حرفه است.

    همچنین بخوانید: روش های موثر در جذب مشتری و حفظ مشتری


    برآورد میزان سرمایه اولیه برای افتتاح آرایشگاه زنانه:

    سرمایه ای را که برای این کار در نظر می گیرند متفاوت می باشد چرا که بستگی به مکان سالن و لوازم مورد استفاده در آن را دارد. کاملا مشخص است که اگر سالن آرایشگاه در محدوده بالای شهر باشد برای رهن و اجاره آن باید مبلغ زیادی را پرداخت کرد و به همان نسبت باید از لوازم لوکس و شیک در آن استفاده کرد. این سرمایه با توجه به قرار گیری در شهر های بزرگ یا کوچک و همچنین موقعیت مکانی سالن از 5 میلیون تا 50 میلیون متغیر است.

    در صورتی که اول راه هستید و سرمایه اندکی دارید دو پیشنهاد به شما داده می شود:

    1- برای مدتی به صورت درصدی نزد یک آرایشگر با جربه و پر مشتری کار کنید تا هم میزان مهارت خود را بالا ببرید و هم توانایی پس انداز پول را داشته باشید تا در آینده بتوانید سرمایه خود را افزایش داده و مکان مناسبی را برای اجاره پیدا کنید.

    2- برای شروع در محدوده پایین شهر سالنی را اجاره کرده و از لوازم معمولی در آن استفاده کنید. برای شروع نیازی به خرید لوازم لوکس ندارید. با اهمان لوازم معمولی کار شما هم راه می افتد. نکته ای که مهم است و باید رعایت شود این است که قدرت جذب و نگه داری مشتری داشته باشید. به هر حال افرادی هم که در مناطق پایین شهر زندگی می کنند دارای نیازهایی هستند که باید برطرف شود. این مهارت و برخورد شما است که می تواند سبب جذب مشتری شود.

    امیدورام با ارائه این مطلب توانسته باشیم به شما عزیزان که طالب این شغل هستید کمکی کرده باشیم.

     منبع : مجله تفریحی فراحرف

    چگونه یک استارتاپ نوپا را رونق ببخشیم؟
  • تعداد بازديد : 13
  • در این نوشته سعی شده است تا روش هایی مفید را بیان کنیم که با استفاده از این روش ها می توانید در استارتاپ خود موفق شوید هرچند که سرمایه اولیه چندانی هم نداشته باشید. پس تا انتها با ما همراه شوید و این روش ها را به خاطر بسپارید.

    ۱- از شروع کردن نترسید

    بحرانی ترین مرحله برای راه اندازی یک استارتاپ یا کسب و کار شروع کردن آن است. نیازی نیست تا برای شروع کار خود تمام شرایط فراهم باشد. یا این که سرمایه اولی کافی وجود داشته باشد. در گام اول شروع منطقی کار مهم است. شما فقط استارت کار را بزنید و مراحل اولیه را پیش ببرید. مابقی مراحل در ادامه کار خود به خود جور می شود. شما فقط شروع کنید و از مشکلات و کمبودها نگرانی به خود راه ندهید.

    نکته مهم در این مرحله این است که در زمان شروع کردن استارتاپ خود هزینه ها را تا آن جایی که امکان دارد در سطح پایینی نگه دارید.

    استارتاپ


    همچنین بخوانید:  مراحل راه اندازی یک کسب و کار کوچک


    در مرحله شروع کردن سعی کنید تا اندازه ای که برایتان مقدور است و از عهده شما بر می آید کارها را خودتان انجام دهید. یا این که وقت بگذارید و کار را یاد بگیرید. این کار را به دیگری واگذار کنید مستلزم هزینه کردن است. و این در ابتدای راه صحیح نیست.

    اگر کمبود سرمایه دارید، نباید همین اندک سرمایه را هم با نا درست خرج کردن بر باد دهید. بهتر است برنامه ریزی کنید و اگر می توانید کارهایی را در زمینه همین کسب و کاری که راه انداخته اید انجام دهید و پول به دست آمده را در استارتاپ خود هزینه کنید. به این ترتیب به مرور سرمایه اولیه شما زیاد می شود.

    اگر موفق نشوید که سرمایه خود را افزایش دهید یا این که حداق آن را حفظ کنید ناچار محکوم به شکست خواهید بود. این نکته مهم را هرگز فراموش نکنید.

    کار خود را به سرمایه گذار معرفی کنید. دقت کنید که همان طور که پول برای شما ارزش دارد، فرد سرمایه گذار هم روی پول خود حساب کرده و برای آن ارزش قائل است. بنابراین باید اعتماد طرفتان را جلب کنید تا موفق شوید وی را راضی به سرمایه گذاری کنید.

    2- استارتاپ خود را به دیگران معرفی کنید

    این مسئله بسیار اهمیت دارد که کسب و کار شما شناخته شود. چرا که در این صورت است که قادر خواهید بود به درامد زایی برسید. پس برای رسیدن به نتیجه مطلوب، می توانید از جراید و سایت های پر بازدید کمک بگیرید. از این کار ترسی نداشته باشید.

    سایت ها در این زمینه می توانند کمک زیادی به شما بکنند. کافی است تا تحقیق کنید که چه سایتی درباره استارتاپ های جدید و نوپا مطلب می نویسد. آن وقت شما می توانید کار خود را معرفی کرده و درخواست کنید تا برای فعالیت شما هم مطلبی نوشته شود. در این صورت است که کاربران زیادی مطلب نوشته شده درباره سایت شما را مطالعه می کنند و به این ترتیب فعالیت شما به دیگران معرفی می شود.

    همچنین به دنبال پادکست های درجه یک و مرتبط با فعالیت خود بگردید. از آن ها بخواهید که لینکی از سایت شما را در وب سایت خودشان قرار دهند و مزیت استارتاپ شما را بیان کنند.

    این کارها علاوه بر این که سبب می شود تا کاربران زیادی از استارتاپ شما دیدن کنند و فعالیت شما معرفی میشود، سرمایه گذاران زیادی هم متوجه فعالیت شما می شوند و در این باره می توانند به شما کمک کنند.

    خودتان نویسندگی کنید. در سایت خود مطالب ناب و درجه یک درباره فعالیت خود بنویسید. مزیت های کسب و کار خود را توضیح دهید و برای شناساندن فعالیت خود تلاش کنید. تحقیقات و بررسی های به عمل آمده نشان می دهد، که کسب و کارهایی که محتواهای مفید و مرتبط با فعالیت خود را از طریق وب سایت خود ارائه می دهند، لینک، بازدید و ترافیک بیشتری را برای استارتاپ خود تجربه خواهند کرد. بدین ترتیب در صورتی که موفق نشوید با رسانه های دیگر و جراید برای معرفی کسب و کارتان به توافق برسید ، پس خودتان باید یک رسانه باشید!

    از فضای مجازی هم می توانید کمک بگیرید. دنیای مجازی در این زمینه کمک بزرگی به شما می کند. یک صفحه در اینستاگرام ایجاد کنید و یک کانال برای فعالیت خود بسازید. سپس با مطالی کوتاه و مفید دنبال کنندگان را از نحوه فعالیت خود آگاه کنید.

     

    استارتاپ


    همچنین بخوانید: چه چیز هایی را در مسیر موفقیت از دست دادیم


    3- استارتاپ خود را به آهستگی توسعه دهید

    زمانی که شما فعالیتی را با بودجه محدود و مشخصی شروع می کنید، همواره بر اثر فشارها و تنش های وارده به دنبال راهکاری هستید تا کار ها را با سرعت هر چه تمام تر توسعه دهید تا رشد شما زودتر اتفاق بیفتد. این طرز تفکر غلط است.

    باید دقت و تلاش کنید که ب صورت پیوسته و آهسته استارتاپ شما توسعه یابد. با دقت هر تصمیمی را که برای پیشرفت کار خود می گیرید بررسی و تجزیه و تحلیل کنید. ایده ها را بررسی و کنکاش کنید. بببینید کدام یک به درد شما می خورد همان را انتخاب کنید. مطمئن باشید اگر آهسته و پیوسته گام برداری نتیجه شیرینی را تجربه خواهید کرد .

    4- در کنار خود از یک متخصص بهره بگیرید

    مطمئنا اگر برای راه اندازی استارتاپ خود از فردی مطمئن و دلسوز کمک بگیرید به نتیجه بهتری خواهید رسید. به شرط این که فرد مورد نظر دلسوز باشد و قصد کمک به شما را داشته باشد. یک هم کار و همراه که بتواند درافکار و آرزوهای شما شریک شود،همواره تلاش می کند تا با سعی و کوشش این اهداف و آرزوها را جامه عمل بپوشاند. پس در انتخاب همراه نهایت وسواس را به خرج دهید.


    همچنین بخوانید:  سخنان بزرگان در حوزه ی کارآفرینی و کسب و کار



      منبع : مجله اینترنتی فراحرف

    نويسنده : فراحرف تاريخ : جمعه 07 مهر 1396 امتياز :
    موضوعات : کسب و کار ,
    مجله اینترنتی فراحرف
  • تعداد بازديد : 14
  • مجله اینترنتی فراحرف

    مجله اینترنتی فراحرف

    مجله اینترنتی فراحرف

    هدف از شکل گیری وب سایت فراحرف ، ارائه پرتال جامع اینترنتی و رسانه ای پایدار با هدف فرهنگ سازی و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی با استفاده ازفناوری روز در بستر وب فارسی می باشد.  بنابراین می توان گفت مجله اینترنتی فراحرف رسانه ای با اهداف آموزشی ، توسعه مهارت های فردی و اجتماعی ، سبک زندگی و ارائه ایده های کسب و کار با رویکرد چندرسانه ای تدوین شده است .

    ما فراحرف را با تکیه بر ارزش های والای انسانی و بر پایه خرد جمعی تمامی کاربران و کارکنان آن در ابعاد گوناگون و استفاده از مشاوران ،متخصصین مجرب و هیأت تحریریه علمی و خلاق در قالب یک کار گروهی بنا نهاده ایم.

    زمینه فعالیت ما ارتقاء سطح آگاهی های علمی ، فرهنگی ،اجتماعی ، اقتصادی و سایر حوزه های دانش عمومی و همچنین رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه جوانان علاقمند می باشد.

    با توجه به احساس نیاز بخش رسانه تصویری سایت ، برای اولین بار مجله ویدیویی فراحرف در راستای آموزش های بهتر و کاراتر جهت تولید و نشر کلیپهای آموزش ویدیویی برای کاربران راه اندازی گردید.

    وب سایت فراحرف (مجله اینترنتی فراحرف) خود را ملزم به حفظ صداقت و امانت داری درانتشار محتوای سایت و برخورداری از غنای محتوایی در جهت حمایت و پشتیبانی ازکاربران خود می داند.

    ما با امید به موفقیت آمده ایم تا نردبانی برای بالا رفتن ،پیشرفت و توانستن شما عزیزان بسازیم.

     از تغییرات استقبال میکنیم و به نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران و مخاطبان احترام می گذاریم. امیدواریم بتوانیم با کمک شما عزیزان بهترین باشیم.

    موضوعات مجله اینترنتی فراحرف :

    روش های موفقیت و توسعه فردی

    استارت اپ ها و معرفی کسب و کار

    پزشکی  و بهداشت و سلامت

    آموزش ترفندهای علمی

    علوم اجتماعی

     

    مجله اینترنتی فراحرف , آموزش و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی,ارائه ایده های کسب و کار

    [caption id="attachment_1953" align="aligncenter" width="413"]فراحرف مجله اینترنتی فراحرف[/caption]

     

    گروه تحریریه فراحرف

    http://faraharf.ir

    نويسنده : فراحرف تاريخ : چهارشنبه 05 مهر 1396 امتياز :
    موضوعات : توسعه فردی , بهداشت و سلامت , سبک زندگی , کسب و کار , فناوری ,
    برچسب ها : فراحرف , مجله اینترنتی فراحرف , آموزش و توسعه مهارت های فردی , کسب و کار , ایده های کسب و کار ,
    کارآفرینی چیست و کارآفرین کیست؟ به همراه معرفی کارآفرینان برتر ایران
  • تعداد بازديد : 13
  • کارآفرینی چیست و کارآفرین کیست؟

    عصر حاضر، عصری است که رقابت بر سر منابع موجود و سرمایه های هر کشور است. در این میان کشورهایی موفق هستند که از این رقابت پیروز بیرون آیند. و برای این پیروزی باید چرخ های توسعه کشور را به حرکت دراورند. پس باید حرفی نو برای گفتن داشته باشند، ایده تازه ای را بدهند تا از این ایده ها کارهای جدیدی شکل گیرد.

    بنابراین کارآفرینی یک پروسه است که درآن فرد یا سازمانی با استفاده از خلاقیت یک ابداع کاری جدید دارد که این ابداع دارای ارزش است و می توان از ان کسب درآمد کرد. به بیانی ساده تر کارآفرینی شامل انجام فعالیت های هدفمندی است که توسط فرد یا سازمان گرفته می شود تا واحد اقتصادی جدیدی تاسیس یا این که حفظ شود.  به این پروسه کارآفرینی می گویند و فرد یا سازمانی که موسس و مبدع این کار بوده است کارآفرین نامیده می شود.


    مقاله مرتبط :  ویژگی های شخصیتی کارآفرینان برتر


    کارآفرینی

    بنابراین اگر با دقت اوضاع جوامع مختلف بشری در عصر کنونی دچار اقتصاد ضعیف و بیمار هستند را مورد بررسی قرار دهیم به این نتیجه می رسیم که گسترش فرهنگ کارآفرینی به این شرط که خلاقانه و هنرمندانه باشد و تمامی امکانات آن جامعه در آن لحاظ شده باشد، بهترین راه برای نجات اقتصاد آن کشور است.

    بنابراین دیدگاه کارآفرینی علاوه بر این که در سطح گسترده یا کوچک می تواند شغل ایجاد کند، این قابلیت را دارد که کیفیت زندگی را در وضعیت بهتری قرار دهد. درآمد ها را به صورت هماهنگ و مناسب بین افراد تقسیم کند و در نتیجه کاهش اضطراب های اجتماعی را به همراه داشته باشد.

    امروزه بنگاه های اقتصادی موفق تر هستند که در آن ها نوع آوری وجود دارد و از این رو موفق شدند تا محصولات جدیدی را تولید کنند. پس می بینید که در این دوران دیگر افرادی که پولدارند ثروتمند ترین افراد نیستند، بلکه افرادی را ثروتمند می دانیم که صاحب دانش هستند و کارآفرین می باشند.

    با توجه به نیاز ضروری کشور به کارآفرینی و افراد کارآفرین بهتر است از خانواده خود شروع کنیم. خانواده از تمام جهات این توانایی را دارد که کانون اصلی تفکر کار و تلاش باشد و از این رو روحیات خلاقانه و ایده پردازانه را پرورش دهد.

     

    ویژگی های افراد کارآفرین

    این کاملا طبیعی است که نمی توان گفت صد در صد ویژگی های افراد کارآفرین مانند هم می باشد. اما بر اساس تحقیقاتی که از خصوصیات این افراد به عمل آمده است به ویژگی های مشترکی رسیده اند. این ویژگی های عمومی عبارتند از:

    • افراد کارآفرین دارای خلاقیت و نوآوری هستند.
    • اعتماد به نفس بالایی دارند.
    • ریسک پذیری بالایی دارند.
    • هدف برای ان ها مشخص شده است.
    • دور اندیش هستند.
    • فرصت ها را می شناسند و از آن ها استفاده می کنند.
    • انعطاف پذیری خوبی دارند.
    • واقع بین هستند.
    • اهل کار هستند.

    به صورت خلاصه یک کارآفرین به خوبی از وضعیت بازار اطلاع دارد، فرصت های مناسب برای پیشرفت را می شناسد و در نتیجه فرصت ها را تبدیل به ایده هایی برای فروش می کند.

    مزایای کارآفرینی

    • کارآفرینی می تواند جذب سرمایه داخلی و خارجی داشته باشد.
    • حس رقابت را در بین صنایع ایجاد می کند.
    • موجب بهبود وضع معیشتی و سبک زندگی می شود.
    • به خوبی موجب ایجاد شغل می شود و با بیکاری مبارزه می کند.
    • موجب تولید محصولات جدید و با کیفیت می شود.

    امروزه واژه کارآفرینی فقط شامل یک فرد یا یک سازمان نیست بلکه فراتر از ان رفته و بحث کارآفرینی دولت هم به میان آمده است. خوب با وجود اهمیت های بی شماری که کارآفرینی دارد، لازم است تا مسئولان برای پیشرفت و نهادینه شدن فرهنگ کارآفرینی حمایت های لازم را به عمل آورند تا در نهایت با کشوری مستقل با اقتصاد قوی و پویا مواجه شویم.


    مقاله مرتبط :  مشکلات و موانعی که بر سر راه کارآفرینان قرار دارد


     

    ایده های کارآفرینان برتر دنیا

    فروش مربای مادربزرگ

    فریزر دوهرتی شخصی بود که کارش را با فروش مرباهای مادربزرگش شروع کرد. او از 14 سالگی پخت مربا را آغاز کرد و در 16 سالگی ترک تحصیل کرده و به فروش مربا مشغول شد. وی اکنون سالانه تقریبا حدود ۵۰۰،۰۰۰ شیشه، مربا را به فروش می رساند که این مقدار ۱۰درصد بازار مربای انگلیس را تشکیل می دهد. در حال حاضر سرمایه او معدل  ۱تا۲میلیون دلار تخمین زده می شود.

    تاسیس شرکت نوشتن نامه های عذر و بهانه برای غیبت کردن

    شاید واقعا در نگاه اول خیلی خنده دار برسد که فردی شرکتی را تاسیس کند و در آن نامه هایی را بنویسد که مربوط به عذر وبهانه آوردن برای غیبت کردن است! این شرکت که در آمریکا است نام های غذر غیبت را فقط 25 دلار به فروش می رساند. مشتریان این شرکت هم از همه نوع قشری هستندو پزشک، دانشجو، و .... موسس این شرکت برای اولین بار کارش را با 300 دلار شروع کرد. در حال حاضر هم او نامه ها را فقط با یک لپ تاپ می نیسد و به صورت میانگین روزانه 15000مراجعه کننده دارد. حالا حساب کنید اگر هر مراجعه کننده ای 25 دلار بپردازد جمعا روزانه چه میزان درامد دارد؟

    اختراع بالشتی با قابلیت رفتن به داخل مایکروویو

    مخترع این بالشت یک خانم بود که خیلی راحت این ایده به ذهنش رسید. او فقط مقداری ذرت را درون یک بالش کرد، و بالش را دوخت تا ذرت ها بیرون نریزند. سپس بالشت را در مایکروویو گذاشت. ذرت ها گرم شدند و یک بالشت با قابلیت گرما و آرامش بخشیدن به فرد اختراع کرد. در حال حاضر او یکی از میلیونرهای دنیا به حساب می آید.

    این ها فقط چند ایده از بین هزاران ایده موفق بودند که برای شما معرفی شدند . در صورتی که شما هم کمی خلاق باشید و با دقت بیشتری به اطرافتان نگاه کنید، می توانید ایده های جذاب و کابردی زیادی را پیدا کنید.

     


    مقاله مرتبط :  بیوگرافی چند تن از کارآفرینان برتر


     

    معرفی کارآفرینان برتر ایران

    خانم جمیله صادقی موسس اولین تاکسی سرویس بانوان در ایران: این بانوی بزرگوار در سال 1380 به فکر تاسیس تاکسی بانوان افتاد و کار خود را در کرج آغاز کرد. بعد از موفقیت در تاکسیرانی به سراغ اتوبوسرانی رفت و با خرید 10 دستگاه اتوبوس، حمل و نقل درون شهری ویژه بانوان را راه اندازی کرد. این بانوی عزیز در حال حاضر به فکر ایجاد حمل و نقل برون شهری و برون مرزی ویژه بانوان می باشد. فعالیت های این خانم در رسانه های آمریکا، ژاپن، ترکیه، فرانسه و ... نمایش داده شده است.

    خانم فاطمه دانشور مدیر عامل شرکت سپهر در زمینه واردات، صادرات سنگ آهن فعالیت می کند. او در سن 27 سالگی و با سرمایه 600 هزارتومان وارد بازار کار شد و وارد یک پروژه 7 میلیارد تومانی شده است.

    شهرام فخار صاحب رستوران های پدر خوب: ابتکار و خلاقیت این آقا این بوده است که غذاهای فست فودی و مضر را تبدیل به غذاهای سالم و خوشمزه کرده است. دلیل این کار او هم ابتلای پدرش به بیماری قلبی بوده است. او اکنون بالغ بر 160 شعبه در سراسر ایران دارد و جزو دو رستوران برتر ایران است.

    مرتضی سلطانی موسس برند زرماکارون

    کارآفرینی که کودکی مملو از سختی و مشکلات داشته و دست و پنجه های زیادی را با فقر نرم کرده است. آقای سلطانی کار خود را با واکس زدن کفش های مردم شروع کرده و کم کم به فکر راه اندازی کاری مستقل و مفید شده است. در ابتدا در سن نوجوانی با چند نفر از دوستان خود زمینی را اجاره کردند و یک تراشکاری خیلی کوچک راه انداختند. اما ایشان به فکر تولید بودند و همین تلاش و پشتکار باعث شد تا اکنون لقب سیمرغ صنعت ایران را برای خود کسب کنند.

    در ادامه کارآفرینان دیگر را به صورت اجمالی معرفی می کنیم:

    • عباس برزگر روستایی ساده دل که موفق شد روستایش را به قطب گردشگری تبدیل کند.
    • محسن سلاجقه جوان ایرانی که موفق به راه اندازی ایده فروشگاه ساز اینترنتی جهان دیتا شد.
    • بابک بختیاری موسس فروشگاه های زنجیره ای آیس پک
    • بهروز فروتن موسس برند بهروز
    • حمیدرضا راسخ موسس برند تولید دارو

    همچنین بخوانید:  افراد موفق دارای چه ویژگی هایی هستند؟


     منبع : مجله اینترنتی فراحرف

    نويسنده : فراحرف تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 امتياز :
    موضوعات : کسب و کار ,
    برچسب ها : ایده های کارآفرینان برتر دنیا , ایده های کارآفرینی , ایده های کسب و کار , کارآفرین کارآفرینی , مزایای کارافرینی , معرفی کارآفرینان برتر ایران , ویژگی های افراد کارآفرین ,
    تبلیغات موفق با اصول صحیح و روش های نوین
  • تعداد بازديد : 10
  • تبلیغات

    "تبلیغات

    تبلیغات موفق با اصول صحیح و روش های نوین

    امروزه حرف اول را در ارائه ی محصولات و خدمات میزند. شاید یکی از مهم ترین موارد برای کسب و کار موفق، تبلیغات موثر باشد. امروزه تبلیغات به روش های مختلف صورت میگیرد. گاهی چند شخص، مامور تبلیغ حضوری در سطح شهر میشوند و یا گاهی ازروش های دیگر تبلیغاتی استفاده میشود.

    تبلیغات، اصول حرفه ای زیادی را دارا میباشد که باید به تمامی موارد آن دقت کرد.پس پیشنهاد میکنیم که برای درک بهتر و شناخت تبلیغات موثر، در ادامه با ما همراه باشید.

     


    حتما بخوانید: روش های کسب رضایت و جذب مشتری و حفظ آنها


     

    تیم تحریریه فراحرف روش ها و اقداماتی را برای شما معرفی میکند تا بتوانید به صورت کاربردی از آنها استفاده نمایید.

    پیش از اقدام به تبلیغات به چه مواردی توجه کنیم؟

    پیشنهاد میکنیم، که پیش از ثبت یک شرکت و یا وب سایت ، نحوه ی تبلیغ را برای آن پیشبینی کرده و برای آن برنامه ریزی کنید.

    برای نمونه میتوان گفت، که نام شرکت یا وبسایت شما بسیار در موفقیت تبلیغات شما موثر است. سعی کنید نامی را انتخاب کنید که در مرکز توجه های مردمی قرار گیرد. یک نام خوب و گیرا باید مرتبط با حیطه ی فعالیتی شما باشد و به خاطر سپردن آن راحت باشد. توجه داشته باشید که نام مورد نظر شما نباید شبیه به سایت ها و شرکت های دیگر باشد.

    شما باید برنامه ریزی مناسب و پیشبینی های صحیحی در مورد بودجه ی لازمه ی تبلیغات خود داشته باشید. پیشنهاد میکنیم که اگر سردرگم هستید، حتما با اشخاص با تجربه مشورت کنید.

    بهتر است بدانید که امروزه برخی از روش های تبلیغاتی نا کار آمد شده است. امروزه جامعه ی مجازی، وسیع ترین ، کار آمد ترین و همین طور به صرفه ترین راه تبلیغاتی است. چرا که امروزه به طور میانگین 2 میلیارد نفر در کره ی زمین مقداری از وقت خود را صرف شبکه ی مجازی اینترنت میکنند.

     

    "


    حتما بخوانید:  وبسایت های پربازدید و بررسی کاربرد های آنها


    در کجا به تبلیغات بپرزدازیم؟

    در هر تبلیغات، این سوال پیش می آید که ، در کجا تبلیغ کنیم. اما باید این سوال را کمی اصلاح کرد وگفت: «در کجا تبلیغات من، موثر واقع میشود؟ جامعه ی هدف کجاست؟» حال شما باید تجمع های مردمی را پیدا کنید. دقت کنید که تبلیغات شما، در حیطه ی نیاز چند درصد از جامعه ی هدف قرار میگیرد.

    سعی کنید فعالیت های تبلیغاتی شما در معرض دید اشخاص زیادی قرار گیرد (در ادامه در مورد جذب کاربر نیز صحبت خواهیم کرد).

    مکان تبلیغات شما بسیار مهم است . چرا که اگر در مکانی بی ربط به تبلیغات اقدام کنید، بی شک بازخورد خوبی دریافت نخواهید کرد. چرا که در آن جامعه، افراد کمتری نیازمند کالا و یا خدمات شما خواهند بود.

    مثلا ، شما میخواهید برای آگهی تبلیغات یک آنتی ویروس اقدام کنید. مسلما  بازخورد مفید آن در سایت های دانلود نرم افزار، بیشتر از سایت های نیازمندی ها یا اخبار است.

    "جامعه


    حتما بخوانید:  تکنیک هایی که موجب از بین رفتن افت و رکود شغلی شما می شوند


    تبلیغات من چگونه باشد؟

    اگر تبلیغات شما، یک تبلیغ تصویری است، دقت داشته باشید که ظاهر و شمایل تبلیغ شما بسیار مهم است. برای نمونه رنگ متون درج شده در تصویر باید با رنگ پس زمینه متناسب و زیبا به نظر بیاید. باید عکس شخص یا شیئی که مورد نظر شما هست، بیانگر خصوصیات مهمی از خدمات و یا کالای شما باشد.

    باید برچسب یا متن تبلیغ شما با عکس مرتبط بوده و برای مشتری یا کاربر، جذاب واقع شود. سعی کنید برای تبلیغات خود هزینه کنید. این به این معنا نیست که مبالغ سنگینی را متحمل شوید. بلکه به این معناست که تمرکز بیشتری روی تبلیغات خود داشته باشید. وقت و مال خود را به موقع ، به جا و با اشخاص کار آمد و معتبر هزینه کنید.

    "تبلیغات

    چگونه کاربر و یا مشتری را همیشه حفظ کنیم؟

    توجه داشته باشید که هر کس به سراغ تبلیغات شما می آید، عینا همان چیزی را میخواهد که در تبلیغات خود درج کرده اید. پس حتما نیاز او را در این زمینه برطرف و با او با صبر و ملاطفت برخورد کنید. سعی کنید کاربر را مشتاق به بازگشت و خرید دوباره کنید.

    سعی کنید نو آوری داشته باشید. یکی از راه های کسب و کار موفق نو آوری میباشد که بسیار کارآمد میباشد. خیال نکنید تمام راه ها را دیگران رفته اند. مطمئن باشید با اندکی تامل و دقت در نبض نیاز های مردمی میتوانید کسب و کار موفقی راه بیندازید.


    حتما بخوانید: تحول عظیم در مشاغل و کسب و کار اینترنتی به جای کسب و کار سنتی


    "مشتری"

    کلام آخر

    سعی کنید همیشه به اصول اولیه ی خود پایبند باشید. با این کار میتوانید، کاربر و یا مشتری خود را حفظ کنید.

    تبلیغات، امروزه حرف اول را در کسب و کار موفق میزند. پس سعی کنید با راه کار های مناسب و از همه مهم تر با نوآوری های مختص خود، تبلیغاتی سودمند و مناسب ارائه کنید.

     

    منبع : مجله اینترنتی فراحرف

    نويسنده : فراحرف تاريخ : دوشنبه 27 شهريور 1396 امتياز :
    موضوعات : کسب و کار ,
    برچسب ها : اقدام های لازم برای تبلیغات , پیش اقدام های تبلیغاتی , تبلیغات , تبلیغات موفق , چگونگی ارائه ی تبلیغات , مکان مناسب برای تبلیغات ,